2008-06-03

Vattenspridar-problem

Okej, vi har fyra(4) vattenspridare för att vattna gräsmattan. Ingen funkar bra! Gahhhhhhh jag håller på att bli tokig! 2 snurrar ALLTFÖR bra, allt blir blött(vi har en väldigt liten tomt) och två snurrar inte alls. Den ena är helt sönder och den andra som egentligen är den ultimata slutar snurra efter ngn minut! Grrrrrrrrrrrrrrrr! Varför är det så?? Konstig tygndlag här ute i förorten? Dålig kvalité(troligtvis)eller bara lagen ni vet, den om allt jävlighet?
Om ngn vänlig själ har goda råd så får ni mer än gärna ge dem till mig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha du får väl göra som på den gamla goda tiden... en hederlig vattenkanna....

Anonym sa...

Hej på dig! Jag skulle också behöva vattna min gräsmatta för den börjar bli helt gul nu när solen ligger på. Har tyvärr inga råd att ge dig hoppas det fixar sig. ha en underbar dag!

Z sa...

Schrillen: Säkert att jag tänker gå och vattna min minimala gräsmatta med en vattenkanna. Jag är väl inte HELT galen!!! Det tar runt 1 timme att vattna nu med de dåliga vattenspridarna, fatta hur länge det skulle ta med en vattenkanna....
Daniel: Ut och vattna nu, annars får du en utbränd gräsmatta!

Z sa...

Schrillen: Säkert att jag tänker gå och vattna min minimala gräsmatta med en vattenkanna. Jag är väl inte HELT galen!!! Det tar runt 1 timme att vattna nu med de dåliga vattenspridarna, fatta hur länge det skulle ta med en vattenkanna....
Daniel: Ut och vattna nu, annars får du en utbränd gräsmatta!