2008-06-26

Ute i spåret igen

Okej idag har jag återigen varit ute och joggat. Jag joggade tillochmed förbi ett gäng gångare som sa: Akta dig, här kommer en tjej och springer! Så kanske kanske börjar det lossna efter det förgrömmade Vårruset. Sprang lite intervallträning och lyckades springa typ 4 km på 22,5 minuter. Det var lätt och visst blev jag trött, men det kändes BRA! ÄNTLIGEN! Midnattsloppet here I come! Eller kanske iallafall.... Funderar på att ta mig ut till Vårrusetsstället och springa den jäkla sträckan igen när jag är frisk och pigg, bara för att återreparera mitt självförtroende...

4 kommentarer:

Bina sa...

Å gångarna var i vilken ålder sa du? Nejdå, bra kämpat syrran! Go girl!

Z sa...

Men WTF etiketterna syns ju inte!!!!

Z sa...

Bina: De var typ från en annan del an köping. Men det måste väl räknas ändå???? ;-)

Bina sa...

Självklart räknas de!