2008-06-19

Jobbig IDOL

Semester... Mmmmm... Vad härligt! Men tyvärr sabbas den första semesterdagen av att jag måste sitta och maila en bild framochtillbaka(de kon inte se den av ngn anledning)till en manager för godkännande/vetskap om att jag kommer använda ytterligare en bild som tidigare inte varit känd för dem. Jag kunde ha skitit i det, men då hade det blivit ett himla liv efter publiceringen.(Eftersom de krävde att få godkänna ALLA bilder som skulle publiceras...SUCK!)(FÅFÄNG är bara förnamnet!) Tänkte därför vara snäll och mailade iväg den precis innan jag gick igår, men då började strulet med att de inte kan se den alltså.... Den ska gå som en liten liten liten bild(typ 2cm liten) på sidan. It doesnt make me feel good... Ja ja snart åker jag och lämnar allt detta bakom mig och kan inte engagera mig hur mycket jag än vill! Det är semester det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan det möjligtvis ha varit O?
;)

Z sa...

OOOOOOOOOOOOOOO jaaaaaaaaaaa

Anonym sa...

Hahahahaha det ante mej