2008-06-05

Allergisk mot vårruset?


Så lyckades jag då ta mig runt vårruset. Inte på någon bra tid (36 lååånga minuter)men jag gjorde det jag skulle iallafall. Efteråt fick jag en allergisk reaktion. Utslag som kliade på hals ansikte, ben och i huvudet. Kanske tål jag inte vårruset helt enkelt... Men jag kom aldrig över den där gränsen där andningen blir lättare och kroppen bara rör på sig i takt liksom. Igår var det tungt. Men runt kom jag som sagt var:)! Och ingen träningsvärk har jag heller. Men det hinner väl inte bli det på 36 minuters släpande...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig!!!

Jag tycker du var duktigt, det var en bra tid du fick, du har ju inte tränat såååå värs länge är det en mån eller??

Grattis till att det gick bra.

Här har vi avklarat skolavslutning, så nu konmmer man att ha barn hemma hela dgr i 10 v och som kommer att ringa och tracka mig på jobbet och tjata på att dom inte har nåt att göra *ler*

Men det är väl så det ska vara.

Ska snart åka till jobbet, jag stänger åt Yvonne Kullerback i dag sen bär det iväg och käka en bit mat med en kompis.

Ha det så bra, kram Gita

Anonym sa...

Men då kan jag glädja dig med att JAG har träningsvärk!!! Och det är ju inget mot vad jag kommer ha imorgon...redan sedan imorse har träningsvärken blivit värre - nu får jag ont i låren om jag sitter still i 45 min, vilket jag gör hela dagen. Kul./Syster Yster