2008-05-18

Trevligt att vara bakis

Att vara bakis, vet inte ens när det hände sist. Troligtvis ngngång för typ 2 år sedan. Men idag är jag det. Lite i allafall. Men gud vad roligt och trevligt vi hade i helgen! Fångade på borgen, krypande i celler och sedan god mat i mycket trevligt sällskap! Utan barn för första gången på över ett år. Livet kan inte vara mycket bättre! Så att vara bakis är faktiskt bara trevligt idag. Men Schrillen, jag har bara haft ett joggingpass denna vecka... Å andra sidan har jag träningsvärk i varenda muskel efter gårdagens 4 timmars utmaning i cellerna, det kanske räknas som träning på ngt sätt?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du inte har sprungitdå känner inte jag mig lika kass... men vad är det för celler? antar att du antingen hamnat på kåken eller varit på något fort någonstans och fått skrik som "SKYNDA SKYNDA" efter dej.... ;)

Z sa...

Ditt andra alternativ är helt rätt gissat. Men det fanns varken dvärgar(blev lite besviken) eller en Gunde eller fadder Foura(el hur han stavas)... Vi förlorade dock med 2 celler. Mannen och han lag vann... Tror de fuskade.