2008-05-06

jogging jogging jogging

4:e passet avklarat. Jag klarade av att denna morgon jogga hela den sträcka som för en vecka sedan höll på att ta död på mig. Alltid ngt. Och jag var inte ens halvdöd denna gång! Så nästa pass får bli på torsdag eller så. Om jag håller 3 pass i veckan borde jag ju kunna jogga på en hyfsad tid och dessutom kunna njuta lite av den där picknickkorgen...
Tyvärr har allt detta joggande och flåsande resulterat i att jag nu mera inte träffar min promenadkompis. Däremot har jag fått en ny. Kvinnan med den lila baskerna tyckte väl jag såg ut som om jag behövde lite påhejjning. Så när hon susade förbi med sin cykel sa hon: Hej på det går ju bra!
Så en ny vänskaps har idag fötts på väg till jobbet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad imonerad jag blir! Avskyr verkligen att ge mig ut och jogga... Hejar på dig härifrån:P Lycka till!

Z sa...

Tack tack! Jag gillar egentligen inte heller att springa, är en promenadtjej, men vad gör man inte när man ska tävla...? ;-)