2008-04-12

Tjohoo, tårta till ridkompisarna!

Ja, så var tydligen tvungen att bjuda ridkompisarna på tårta... Ni som vet vad jag talar om har redan listat ut att jag ramlade av under utövande av min nya hobby. I galopp och allt. Hamnade dock i ett dike med en liten fin vårbäck med mjuk botten så det gick väl hyfsat bra. Min polare som red bakom hann tilloch med tänka på att hon skulle få tårta innan jag ramlade... Kanske hon tillochmed hoppades??? :-) Ont har jag det ska ej förnekas och jag vågar inte tänka på hur det ska bli i morgon eller dagen efter det. Var tydligen inte tillräckligt bra ryttare helt enkelt. Men det var roligt att galoppera. Mannen tycker jag är för gammal för sånt här, kanske ska lyssna på honom...?
Till råga på allt satte jag igång larmet när jag kom hem. Bra dag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sorry, men ålder har inget med ridning att göra - bara teknik. Hoppas du mår bra och att du inte försattes i ngt större chocktillstånd...KRAM!/Syrran

Z sa...

Chocken har lagt sig, men jag var chockad där ett tag. Nu sprider sig lila blåmärken över min höft istället...