2008-03-14

Så här går det i Globen imorrn:

Jag ger mig på att försöka tippa hur det ska gå i schlagerfinalen imorgon.
Så här ser min lista ut:
1 BWO- Lay our love on me
2 Perrelli- Hero
3 Sanna- Empty room
4 Rongedal- Just a minute
5 Sibel-That is were I´ll go
6 Amy- Thank you
7 Bengtzing- Hur svårt kan det va
8 Nordman- I lågornas sken
9 Christer-I love Europe
10 Frida- Uppochhoppa-låten

Är säker på sista och näst sista platsen, men sen är det svårt. Jag är hemskt osäker på hur det kommer att gå där topptre, men det är mellan BWO, Perreli och Sanna som striden står. Även om min favorit är Tvillingarn! :-) De är så glada och så färgiga. Och så kommer de ju från Värmland.... ha ha ha ha!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå, du har fel!
Så här går det...

1 Perrelli- Hero
2 Sanna- Empty room
3 Nordman- I lågornas sken
4 Bengtzing- Hur svårt kan det va
5 Rongedal- Just a minute
6 BWO- Lay our love on me
7 Sibel-That is were I´ll go
8 Amy- Thank you
9 Christer-I love Europe
10 Frida- Uppochhoppa-låten

Kul att ni hälsade på i dag, de är ju så himla rara, och tur att jag inte fick en hjärtinfarkt...