2008-02-19

Wroom, sladd och tvärnit!

Gu vilken rolig dag jag haft! Jag har varit med jobbet på en körkurs och sladdat, tvärnitat, tjoat och skrikit av glädje som ett barn!!! Har även fått lära mig att köra mer ekonomisk och bensinsnålt, det var också roligt men inte i närheten så kul som det var att få "leka" ute på banan.
Men nu pumpade adrenalinet och hjärtat slog hårt och fort när jag tryckte ner gasen och varvade bilen och jag bara skrek när jag 92 km/timmen tvärnitade i en uppkonad kurva och stannade sladdande 30-40 meter längre fram!
Om det hade varit på riktigt hade jag kört över i mötande körbana och bilen hade blivit mosad antingen mot mötande bil, en älg eller ngt räcke. Jag också antagligen. Men nu var det på låtsas och jag bara skrek av barnslig glädje i bilen!!! Ha ha ha!
Dessutom fick jag äta en god lunch ifred utan tjatiga kladdiga barn. Det var en så konstig upplevelse att jag åt som vanligt, dvs snabbt. Så snabbt att jag satt och trummade av rastlöshet innan alla var klara.
En bra dag helt enkelt!

Inga kommentarer: