2008-02-27

Daysproblematik

Okej, nu är inte Days of our lifes världens mest högkvalitativa serie som går på Tv. Men det är LITE konstigt att Marlena nu hållt på att mörda folk i Salem i 6 månader och fortfarande är det ingen som fattar att det är hon. Det känns lite trist att ha väntat på detta i 4 år(jag vet jag är knäpp)och dessutom råkar det inträffa när jag är föräldraledig(säkert, det är en slump...). Men jag inser nu att jag inte kommer hinna se när de griper Marlena för morden! Trots att det pågått ett halvår i realtid (och jag vet inte hur länge i Salemtid) och då är det fem entimmes avsnitt varje vecka oavsett om det är jul eller ngt annat oviktigt. Days går ändå! Oavsett det så HINNER jag inte se själva slutet! Helt otroligt! Tillochmed för at vara Days.
:-(

2 kommentarer:

Johanna sa...

Åh, vad jag gillar din blogg Anna! Du skriver träffsäkert och bra! Keep up the good work!

/Johanna - som tittar in här oftar än hon kommenterar.

Anonym sa...

Hoho Zoila vi väntar på en uppdatering här.... det är skitsvårt att kommentera på din blogg... vet inte varför knas emd verifieringen???