2012-10-16

Jag vill tacka instagram

Sedan jag började med instagram har jag hittat lite av varför jag från början började fotografera. För att hitta bilderna. För att leta efter dem och veta när jag ser dem att det här är en bild. För att få ta dem. På jobbet har det blivit mer produktion. Mer fabrik. Vilket tar bort charmen med bilder och fotograferandet. Men tack vare instagram har jag hittat det där roliga igen. Mobilen är så smidig dessutom. Jag kan smygplåta min omgivning och jag har alltid med den. Instagram gör så att jag tar lite bättre bilder i jobbet också. Tänker ett varv till. Söker av omgivningen en gång extra för att hitta det där som tar en helt okej bild till nästa steg. Tack instagram!

2 kommentarer:

Hökis sa...

Å vackert blir det :0)

Sus sa...

Håller med!

Min vän Westmarie skrev exakt samma sak på FB igår :0) Följ henne :0)