2012-10-03

Helt plötsligt

Kommer den. Magvärken. Helt utan förvarning. Har varit i stort sett borta och värdelöst i 4 timmar. En sov jag bort i frossa. Nu vågar jag inte äta ngt annat än fil. Vad är det för fel???! Jag blir så fruktansvärt ledsen och tom. Jag tycker jag försöker äta bra och sova bra. Ändå. Nu är jag helt matt känns som om jag manglats. Min energi är nere på minus 100. Och jag känner skuldkänslor när jag tänker på hur värdelös jag är som mamma när det blir så här. Mitt liv är verkligen botten när magen jävlas. Om jag kunde skulle jag lätt operera bort magen om det inte var så att den behövdes för min överlevnad. Jag hatar den för den sviker mig gång på gång.

4 kommentarer:

Sus sa...

Men fan vad jobbigt! Jag är ju inte kompis med min mage heller men det är ingenting i jämförelse.

Gör en ordentlig genomgång av den. Gluten, laktos, galla, magsår..inte fan vet jag. Men något måste de hitta.

Det är för jävligt detta =(

Kicki sa...

Fan vad jag lider med dig :-(. Önskar så att det bara kunde försvinna. Vill inte att du ska ha det så :-(

Hökis sa...

Fy va trist.. Gör som Sus säger. Genomgång av allt...

Och du, du är inte en värdelös mamma
Kram och krya på dig

Anonym sa...

:( A