2011-05-25

Kompakt

En del dagar är ju som en vecka. Idag är en sån dag. Upp duscha, fixa frukost till barnen, lämna ett barn på skolan, fick åka hem igen för jag tog Mannens väska istället för mig, gå till pendeln, kom till jobbet, fixade snabbt två bilder till Piloten(system), åkte ut på ett fångapersonpåmacken-jobb, fick 30 minuter över, tröck en hamburgare och ett gigantiskt berg strips, åkte på ett luddigt jävla jobb som sket sig(men jag fick många steg när jag vankade av och an i väntan), åkte vidare till ett jobb (Martin Stenmark) utan adress(fick många steg då adressen var litte luddig), till jobbet, tankade över en massa bilder, gjorde bilder på fångapersonenpåmackenpersonen, gick till pendeln, åkte pendel, gick hem fr pendeln, hämta barn på dagis, hämta barn på skolan, lämnade barn hos kompis, åkte o handlade, hem o laga den mest simpla middag, hämtade barn hos kompis,åt middag, vilade 4 minuter, lagade paj till klassfest samtidigt som jag dansade i köket. Nu soffan och Greys Anatomy. Shit. Pommefritt.

2 kommentarer:

Sus sa...

Du kan inte bara slänga ur dig så där nonchalant när du träffat mitt frikort!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eller var det inte Jöback som var det förresten?

Äh. Jag tar dem båda.

Z sa...

Hahahahaha! Jag lägger upp en bild på honom sen. Bara för dig! ;-D