2010-08-12

Ring P1 är helt fantastiskt!

Jag kan inte säga det för lite. Ring P1 är ett av de bästa programmen Sveriges radio har. Idag ringde en in som villa ha statliga bordeller samt att sexköparna skulle få dra av sexköpet i deklarationen, en annan ringde och sa att det var djurrättsaktivisternas fel att minkarna blev så stressade att de kanibaliserade på varandra för att de går in på minkfarmarna på nätterna då minkarna egentligen ska sova och nu blir de stressade av detta. En tredje ringde och sa att när barn håller upp pekfingret och lillfingret men viker ner de andra fingrarna betyder det att det älskar djävulen och menade på allvar att hårdrocksmusik var ett oljud från djävulen själv och kom från underjorden. Och sedan var det en som ringde in och tyckte att Elisabeth Höglund(som leder dagens Ring P1) var den snyggaste tjejen på hela Sveriges Radio. Har ni tillfälle att lyssna på P1 mellan 9.20-10 på vardagarna rekomenderar jag det starkt!
Annars har jag ont i högra axeln för jag har legat konstigt i natt. Aj.

3 kommentarer:

KaosJenny sa...

Ja jösses, åsikter från out of space ;-)

Z sa...

Jajemen! Men det är väldigt underhållande att lyssna på dessa unikum. Iallafall hoppas jag de är unikum. Men de är de väl tyvärr inte...

Hökis sa...

Jag började lyssna på det i början på sommaren, det är ett fantastiskt program.