2010-01-08

Det är inte ofta men när det händer är det roligt

Det är inte ofta läsare skriver små tack och uppmuntringsmail för de grejer man gör. Kanske för att de inte bryr sig eller för att det är samma samma hela tiden. Vad vet jag. Därför blev jag så glad när jag och reportern fick detta lilla mail från två läsare:

Hej!
Ett stort tack till Å och Zoila för ert fantastiska reportage med Sven Wollter. Jag och min man vill på detta sett tacka för en helt underbar artikel i vår lokaltidning.
Mvh
M och Å i Skogås

Det värmde och det ska jag ta med mig in i den kalla byn i de östgötska skogarna där jag ska tillbringa helgen! Och ni som bor nära huvudstaden, kolla i eran lokaltidning så får ni se det fantastiska resultatet! ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

det finns fler som uppskattar ert arbete med Sven W. Han hänger fortfarande på mitt kylskåp :-))
Ha en trevlig helg!
Hälsningar H /DejeHills

Z sa...

H:Vad rolig! Texten är värd att läsa den också:
www.mitti.se

Sus sa...

Vad roligt! Beröm ger man för sällan.
Och inte får man det så ofta heller =)

Apan slimmar och trimmar med start på 105 kg sa...

HAr du varit med och skrivit det? Jag läste artikeln i Södermalmsnytt. Om det nu var den. Bra jobbat!

Z sa...

Hej Apan(jag förkortar gärna ditt namn...): Jag skriver inte, men jag har tagit bilderna på Sven. Tack för berömmet!