2009-12-19

Jul igen


Carola sjunger för full hals att det är jul. Och för första gången i år känner jag verkligen att det faktiskt snart är jul. Vi har tänt en massa ljus i huset och har fått upp värmen till strax under 20 grader. Snön faller sakta utanför fönstret. Vi ska snart äta middag med bra kompisar som kommer över till vårat vinterland. Jag saknar barnen samtidigt som det är skönt att bara vara utan dem några dagar. Men imorgon hämtar vi hem dem igen. Julklapparna är köpta och ska slås in och lackas. Sedan är jag redo. Välkommen julen!

4 kommentarer:

Anonym sa...

För "ful hals", va ordet sa Bull och var mer än nådigt trött på detta Carolaylande varenda jämra jul!

Anonym sa...

För "ful hals" va ordet, sa....
skule det ha stått.

KaosJenny sa...

Alltid rätt med ljus... Kram

Sus sa...

Men...alltså...jag vet inte vad det är med mig idag men ser inte tomtarnas mössor ut som ngt heeeelt annat?