2009-01-02

Morrrr

Jag blir så oerhört förbannad på dessa jävla skriverier, teorier och rena lögner som tidningarna ägnar sig åt vad gäller Kronprinsessan Victoria och Daniels liv. Om det någon gång vore ren seriöst granskande journalistisk så vore det helt okej, men detta ständiga skitsnack av Johan T Lindwall och hans gelikar. De har bara setts tillsammans 2 gånger under hela 2008. Vilket jäkla skitsnack! Vem har bara sett dem två gånger tillsammans 2008??? Johan T??? Och bara därför isolerar dem sig.. Nä fy fasiken! De ska inte gifta sig, de ska gifta sig, de ska separera, de isolerar sig, de ska inte separera, de ska gör ditten och datten, de ska inte göra ditten och datten, här är deras kärlekssemester, här är inte deras kärlessemester.... Att de orkar med sig själva dessa såkallade hovreportrar(skavllertanter och skvallergubbar). Jag vet, jag borde inte ens klicka på skiten, men slutar aldrig att förvånas hur mycket lögner de hittar på.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett förflytet på Expressen och jag ska inte ens påbörja mitt resonemang om vad jag anser om en viss Johan T....BAH!

Anonym sa...

Och idag kan jag inte heller stava, förflutet ska det givetvis stå ;-D

En helt vanlig man sa...

Nej alltså jag förstår inte hur man kan jobba i den där tidningsbranschen. Jag skulle säga upp mig.

Z sa...

EHVM du är så rolig så rolig. Vänta du snart sitter du på sporten på en annan tidning... Brevid Johan T.... Då ångrar du dig och längtar tillbaka till mörka hörnan....:-)

Bina sa...

Håller med, avskaffa kungahuset så slipper vi bedrövelsen med spekulativa nonsensartiklar i tid och otid och gör dessutom Johan T arbetslös!