2008-12-13

Pepparkakshus

Ibland blir man överraskad. Skulle plocka lite på Malmen(byrå) ute i hallen. Döm av min STORA förvåning när jag hittar en beskrivning på papparkakshus!!!!!!!!!! Mått och ritning från Arla. Jag har då inte printat ut eller ens tänkt tanken på att göra ett papparkakshus. Även fast det skulle vara roligt om det lyckades så känns det way out of my league. Så jag drar snabbt slutsatsen att det måste vara Mannen som plockat med det hem. Och alltså planerar att göra ett pepparkakshus. Väntar med spänning på att få se det och häpnar över hemliga sidor hos mannen jag inte visste fanns där....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hhihihihi bild upp senare om ni fått ihop det ;-) TACK för din peppande kommentar, mår oerhört mycket bättre nu.

Ha en fin lucia! kram Elli

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Intressant intressant! Hoppas som föregående talare att vi får bildbevis på det hela om o när det är klart =)

Z sa...

Jopp, här hoppas även jag på ngt slags bevis...